laupäev, 10. detsember 2011

Tudukombe

Oi sõbrad! Elu on ikka ilus. Minu kallis õde on seisukohal, et kui oma südamesoovid universumile edastada, siis universum võtab kätte ning täidab need. Täna hommikul läbi Viru keskuse kõndides, pidin tõdema, et nii see ongi. Universumil läks küll mõni hea aasta aega, kuid nüüd on nad siin.
Ma usun, et kõik lapsevanemad teavad, kes või mis on tudukombe. Selline mõnus ühes tükis magamisriie, mille saab enne uinumist selga tõmmata ning mis kenasti kogu kere kinni katab ning teki olemasolu või selle puudumine pole enam üldsegi tähtis. Soe on ikkagi. Umbes neli aastat tagasi kui meie perega liitus Emili alustasin mina igatalvist soigumist teemal, et miks oh miks küll ei tehta meie kliimas täiskasvanuile selliseid imelisi tudukombesid. Eriti tundsin puudust just eelmisel kahel talvel, kus öine temperatuur akna taga sageli 20 külmakraadist allapoole langes. Kevadsuvel soigumine arusaadavatel põhjustel katkes, kuid vaid selleks, et hilissügisel alata uue hooga.
Ja nüüd, mida ma Seppälä vaateaknal näen. Mul jäi suurest rõõmust kohe süda seisma. Ongi olemas - tudukombed täiskasvanuile. Jippiii!! Jõuluvana, kui sa seda nüüd loed, siis tea, et minu suurusnumber on midagi L kanti.
Jään nüüd pikisilmi jõule ootama ning siis andku talv minu poolest tuld, kasvõi miinus 30, mina olen valmis.
Muide ma olen täiesti veendunud, et antud riideese osutub täiesti asendamatuks ka Eestimaa suves telkides.

4 kommentaari:

iidala ütles ...

Selle nimi on OnePiece Jumpsuit ja see on selle talve moeröögatus. Kõik spordipoodide ja muidu moepoodide vaateaknad stockis olid ntks ka neid täis. Ma ei tea, kas need magamiseks on mõeldud, aga why not. :D

Eestisse nad ei shipi, aga:
http://onepiece.com/fi/shop

;)

Liis ütles ...

Ooo - ja kus mina olnud olen?? Kuigi ma ei kujuta ennast küll mujal kui magamas sellega ette. Suht ebamugav võib olla sellega toaletis käia ning muidu ei ole selline Muumitrolli look ka just maailma seksikaim. Samas kui edasi mõelda, siis lastega mänguväljakul saaks küll lahedad ühtekad olla :-) seal on Muumitrolli look just in ja must. Võibolla siis saaks rahus kiikuda ja kõik vaataks, et miski eriti suurekasvuline laps kiigub.

Liis ütles ...

Siin on selline tudukombendus täiskasvanutele vist kogu aeg in olnud. Igal juhul Targetis on tudukombesid ka kahemeetristele müügil. Mulle endale aga ei meeldi, ma armastan väga pidzaamasid, aga mul peavad jalad paljad olema magades:)

her ütles ...

Liis, mugavaks tualetiskäimiseks on vaja sellisel juhul p-mate'i. :D