teisipäev, 14. veebruar 2012

Ja jätkame..

Joonatan vaatab autode raamatut ning nagu tavaliselt näitab näpuga erinevatele eksemplaridele lehel.

Joonatan: Selle auto nimi on?
Emme: Volkswagen
Joonatan: Põrnikas või?
Emme on totaalses hämmingus ega oskagi kohe midagi kosta. Põhimõtteliselt ei olnud põrnikas, mingi suvaline VW oli.

4 kommentaari:

Eveli ütles ...

kas sa tead, mis sõukruvi on? ;-)

poisslapse emana tuleb end kõvasti harida tehnikavallas :D

iidala ütles ...

Põrnikas sinna raamatusse vist ei pääseks...

Liis ütles ...

Sõukruvi ma veel ei tea, küll aga sain täna teada, kes või mis on randaal ja kust see sõna minu lapse igapäevasõnavarra on siginenud. Põrnika päritolu ei tea endiselt. Peab tunnistama, et ma pigem töötaks edasi selle nimel, et järgmine kord näks analoogne vestlus välja:
J: Mis toit see on?
Emme: Pasta
J: Carbonara või?

Ühtlasi õnnistati täna ka ca tunnise halaga teemal, kuidas ralliauto on kadunud (üks kindel paarikümnest) ja kuidas seda on kohe väga tarvis. Ma siis käisin mööda maja ja otsisin. Ei leidnud. Need autod on ju nii väikesed ja neid on nii palju ja tekib mingil müstilisel kombel aina juurde ja pidevalt topitakse neid kapi alla ja raamaturiiulisse ja tont teab kuhu veel. Öösel võetakse kaissu ka.

iidala ütles ...

See on juba väga tuttav teema. Kuulub lasteaiapoiste põhivaramusse. "Ma ei saa lõunaunne jääda, sest mu väikese sõrme suurune punase-hallikirju auto on kadunud!" Või pigem: "öääääääääää, mu auto on kadunud, öäääääääää". Ja sinna lisandub siis ka "jokker", mida sinul kodus vist õnneks ei lisandu ehk teine samavana düüd, kes ütleb kõrvalt: "Eiiiiiii, see on hoopis MINU auto!!!" :D

Yes, you can share the invisible lost car. Yes, you can boys.