neljapäev, 20. detsember 2012

Uus soeng

Lasin eile juuksed ära lõigata. Mitte lühemaks vaid ikka kohe lühikeseks. Oleks veel lühemaks lasnud aga juuksur nii ilusti palus, et mul hakkas tast kahju ja nõustusin siis tema pakutuga. Laste reaktsioonid olid iseloomudele vastavad.

Kõigelevastuvaidleja:
Emme: Noh, Joonatan, on ju ilus?
Joonatan: Minu meelest oli enne ilus.

Äärmiseltpessimistlikumaailmavaateesindaja ehk Emili halas pool õhtut, et tema peab nüüd peres ainsana pikkade juustega olema. See ei olevat kohe üldse aus. Minu pakkumisele, et kuule, lõikame siis sulle ka sellise soengu nagu emmel, vastati loomulikult eitavalt.

Juuksed sain muide juuksuri juurest kaasa. Nüüd ei teagi mida nendega teha. Otsiks mõne kiilaka nuku või äkki teeks pintsliks. Tartu Mänguasjamuuseumis on ühes nukumajas juustest tehtud nukuhari ja nukuhambahari. Need valmistas mees, kes oli kümme aastat kartulisalves või laudas või kuskil varjul. Kõige põnevam eksponaat terves muuseumis mu meelest.

6 kommentaari:

Pille ütles ...

Ja mis mees ütles? :)

E.L ütles ...

Tahaks näha, astu läbi. PS! Laupäeval on Jane Tallinnas.

Liis ütles ...

Egle, ma praegu vaatasin seda Jane kunagist maili. Täiesti juhuslikult ma lähen laste ja vennatütrega temaga samale Pokude etendusele Estoniasse laupäeva hommikul. Päris äge!
Pille - mees oli diplomaatiline. :-). Korra mainis, et ta ikka lootis, et ma jätan vähe pikemad. Teda ma natuke hoiatasin eelmisel õhtul ette.

her ütles ...

Postitus puha illustreerimata! Kuhu see kõlbab!

Liis ütles ...

Anni - sa nüüd kujuta mind ette. Siis kujuta ette minu selga ilusad riided ja hea valgus jne. Ja nüüd eemalda tekkinud pildilt pikad juuksed. Ja voila!

E.L ütles ...

Meie kohtumiste tempot arvestades...tõesti sa peaks siia nüüd ühe kena pildi iseendast riputama :)