kolmapäev, 20. veebruar 2013

Vastlakukkel

Huvitav, kas ma olen ainus inimene, kes leiab, et vastlakukkel on üks parimaid magustoite, mis välja mõeldud?
Ei suuda mina aru saada, et miks neid ainult kord aastas nädal aega korraga pakutakse ja siis ime jälle kaksteist kuud näppu. Verivorsti ju müüakse suvel ka??
See pole üldse õiglane ega ilus. Ma vastlanädalal muutun täiesti hüsteeriliseks, sest ma üritan selle paari päevaga süüa nii palju kukleid kui vähegi võimalik, sest on ju teada, et nii pea jälle ei saa. Kui juba kirumiseks läks siis kirun ka kõiki neid kondiitreid, kes leiavad, et vastlakuklisse võiks moosi panna või tehisvahukoort kasutada. Ärge kiusake inimest!
Linna parimad kuklid (kui võtta arvesse avalikud kohad ja mitte koduköögid) on minu hinnangul juba teist aastat järjest Cafe More's ning vabariigi parimad Viljandi kohvikus Fellin, kus on rootslasest kokk, kes tegi rootsipäraseid (mandlimassiga täidetud) kukleid, mida nähes ma vastlaõhtul suurest liigutusest ja rõõmust peaaegu nutma hakkasin.
Rootslastel muidu on olemas täiesti kinnitatud standardid vastlakuklite (semlorite) kvaliteedi kohta. Äkki peaks algatama aktsiooni, et need ka Eestis sisseviidud saaks?

Ja kõik kommentaarid teemal "keegi ei keela sul kodus küpsetada" hoidke nüüd, head sõbrad, heaga endale, sest mul on köök teist kuud remondis ja enne kevadet ei saa ma teha ühtegi rooga, mis hõlmaks endas ühel pliidiplaadil keetmisest keerulisemaid toiminguid.

Ah jaa - kui keegi tahab mulle kukleid küpsetada siis need võtan ma hea meelega vastu. Aga siis peavad ikka standarditele vastavad olema :-)).

1 kommentaar:

E.L ütles ...

Muide Kohalikus olid ka mandlimassiga, no lihtsalt imelised. Ma pean sind meeles, kui küpsetamiseks läheb.