teisipäev, 31. august 2010

Kahekõne hommikulauast

Tänahommikuse tatrapudru (ja paraku on tatrapuder meil Emili soovil absoluutselt igal hommikul) kõrvale hilisemat poeskäiku planeerides leidis meil täna aset selline mõttevahetus:

Emme: poest peame õhtusöögiks kana ka ostma.
Emili: Ei täna teeme kotletti.
Emme: Kotlette me alles hiljuti tegime. Ma arvan, et täna teeme ahjukana.
Emili (resoluutsel toonil): Mis sa vaidled! Kui teeme kotletti, siis teeme kotletti!

Ei tea, kas see oli nüüd peegeldus või??

Aga rääkides igahommikusest tatrapudrust - emme tõesti ei arvanud, et tal õnnestub taaskord elada koos tatrapudrufanaatikuga. Oma esimesed 15 eluaastat ta juba pidi igal hommikul pidama läbirääkimisi teemal, et ehk täna sööks midagi muud. Toidueelistustelt sobiks Emili ja onu Mihkel igatahes ideaalselt koos elama - iga hommik tatrapuder ja iga õhtu hiina toit.

4 kommentaari:

iida ütles ...

Tead, see on nii tore, et sa seda blogi pead, sest mulle VÄGA meeldib, kuidas sa kirjutad ja need postitused teevad mu päeva alati kraadivõrra või terve termomeetri jagu rõõmsamaks!
Armastan!

iida

Annika ütles ...

Jaa, ma olen ka väga tänulik, et su emalt kunagi selle blogi aadressi sain :).
Sellel on tänaseks lisaks südamlikule ja lõbusale lugemisele ka praktiline roll ehk et saab õrna aimu, milline meie elu mõne kuu / aasta pärast välja võib näha, nii põnev! Ja sinu eeskujul pookisin praegu Sofia blogile counteri külge :)

Annika

iida ütles ...

Annika, kas Sofia blogi on isiklik või võib seda ka kuskilt lugeda? :)

iida

Annika ütles ...

saab ikka lugeda ka :)

sofialood.blogspot.com

PS: ma lugesin täna sinu blogi, Iida-Leena ja panid mind oma kirjutisega, kus rääkisid enda eest hoolitsemisest (ema hoole alt enda hoole alla), ikka päris tõsiselt mõtlema, sest just nii ju ongi!