esmaspäev, 21. märts 2011

Ja saigi läbi

Ma vean kihla, et mitte üks blogilugeja ( no ok Allan ehk väljaarvatud) ei suuda ära mõistatada, millest sellise pealkirja all juttu tuleb.
Aga otseloomulikult sellest, et laskesuusahooaeg sai läbi.
Sellest, et meie pere tugitoolisportlane olen mina, on juba varem juttu olnud. Suvisel ajal jääb antud hobi õnneks üsna soiku, erandiks ehk ainult jalgpalli suurvõistlused ja kergejõustik ning viimane ainult juhul, kui mõni eestlane ka kõrge koha eest heidab, jookseb, hüppab või kõike nimetatut teeb. Niisama jooksvaid Bolte ma vaadata ei viitsi. Kuid kohe kui viimanegi laik maad on kattunud valge lumekihiga (või veidi enne seda) lülitub mingi osa minust Eurospordi lainele ning nädalalõppude tegemised ajastuvad nagu iseenesest vastavalt laskesuusaülekannetele. Allani suureks rõõmuks ETV reeglina laskesuusatamist üle ei kanna ning seetõttu ei täida meie elamist iganädalaselt Kuuse Lempsi kliseedest pikitud jaur. Eurospordi kommentaatorid oma brittish englishi ja südamliku huumoriga teevad seevastu südame soojaks. Isegi lapsed olen ma telepildiga ära treeninud ning kui Oslo MMi ajal telekas erandkorras ka murdmaasuusatamist pakkus, siis mõni hetk seda jälginud Emili küsis täiesti tabavalt, et "Millal nad laskma hakkavad?" Tõepoolest...
Ühesõnaga alates novembrist on saanud kaasa elada ja pöialt hoida ning nüüd ongi siis käes see kurb hetk, kus tuleb juba tõeliselt armsaks saanud sportlased teenitud suvepuhkusele lubada ning loota, et nad sügistalvel taas vormis oleksid.
Ma olen juba mõnda aega unistanud, et kui mina oleks eduka ettevõtte omanik või lihtsalt rikas inimene, siis mina hakkaks joonelt Eesti laskesuusatajate sponsoriks, sest võrreldes enamike kaasvõistlejatega on nende rahastamine ikka allpool igasugust arvestust. Nii, et kui keegi, kellel on palju raha peaks seda juttu siin lugema, siis võetagu see mõte kaalumisele :-).
Egas midagi - kuni detsembri alguseni tuleb ise oma vaba aeg ära sisustada ning päevaste toimetuste kõrvale mingi muu helitaust leida.

2 kommentaari:

Eveli ütles ...

kas sa oskad endale ja teistele ratsionaalselt põhjendada, miks sulle see meeldib niiiiii väga? ;-)

Liis ütles ...

hea küsimus. Sport üleüldse on ilmselt seotud sellega, et mul meeldib see emotsioon, mis kaasaelamisest saab. Kuid laskesuusatamine - põhjamaine ala. Võistlevad riigid ja sportlased on tuttavad. Laskmine aga annab asjale tohutu põnevuse, sest kõik võib koguaeg muutuda ning alati on võimalus, et ka mõnel eestlasel läheb väga hästi. No ja seal on ka kellele kaasa elada - mulle väga meeldib Eveli Saue blogi ja tema suhtumine, mis blogist kajastub.