kolmapäev, 11. juuli 2012

Annika


Täna leidis emme ja Emili vahel aset dialoog, mis võtab päris hästi kokku Emili olemuse.

Emili ja Joonatan pugivad hommikuputru ja leiavad sealt seest kakaonibse, mis emme mingi uitmõtte ajel sinna lisanud oli.

Emili: Miks need kasulikud on?
Emme: Toorkakaos on väga palju mineraale. Söö, siis kasvad suureks ja tugevaks.
Emili: Ma ei taha tugevaks kasvada.
Emme: Sa siis ei taha olla nagu Pipi?
Emili: Ei. Ma tahan olla nagu Annika.

Tõsi ta on. Emili ei ole mitte üks teps nagu Pipi ja on kohe täitsa nagu Annika. See on tegelikult nii armas. Ainus mure on selles, et emme on vist rohkem nagu Pipi ning peab nüüd õppima aksepteerima seda väikest Annikat, kes kohe üldse ei taha Pipi olla. Näiteks viimati Belgias lõbustuspargis nägi emme kurja vaeva, et lasta Emilil rahus karuselli kõrval seisata ja oma vähest julgust kokku koguda. Emme oleks ju kohe, Emili kaenlas,  karusellile tormanud ja alles hiljem võibolla veidi hirmu tundnud. Jah, Emili sai karusellil aru küll, et on väga äge ja hiljem sõitis veel ja veel, kuid see seismise, vaatamise ja enda kogumise hetk enne igat uut karuselli, ei jäänud sellest grammigi lühemaks.

Huvitav, kas elus hakkama saavad pigem Pipid või Annikad? Aga kummad õnnelikumad on?

2 kommentaari:

iidala ütles ...

Mina kogusin ka ennast enne igat karusselli..siiani võtab karussell kogumist. Sotsiaalselt kergelt (ja rõhk sõnal kergelt) introvertne (varjan seda hästi) olen siiani. Aga mida ma öelda tahan - see möödub. Võibolla minus oli nõksa rohkem seda pealehakkamise julgust kui Emilis, aga põhimõtteliselt ma olen üsna veendunud, et piisava motivatsiooni korral midagi teha saab ta ajaga oma proovimisehirmust võitu. (: PS! Tahaks ratsapilte saada! :D

Pille ütles ...

No meil on pigem Pipi Annikanahas (a la hunt lambanahas). Pealtnäha selline mahe ja tasane, tegelikult ulakas ja kuraasikas ja liigati toimekas.

Kes rõõmsam ja õnnelikum on, ei tea..

(Nädalavahetusel Pärnus nõudis issiga end vaateratta peale ja lõpetuseks sõitis veel "ägeda" mootorrattaga, mis isa tagasihoidliku hinnangu kohaselt sõitis hirmutavalt kiiresti).