laupäev, 23. jaanuar 2010

Vajatakse lapsehoidjat

Eestis on läbiaegade lumerohkeim talv.
Meil on keldris kahed täiesti viimasepeal suusad koos kõige sinna juurde kuuluvaga.
Meil on kodu kaks pisikest last koos kõige sinna juurde kuuluvaga.
Miskit on nagu puudu?
Ah jaa - meil oleks tarvis lapsehoidjat, et emme ja issi saaksid teoks teha oma suure unistuse ja sel talvel ka korra suusad alla panna. 
Aeg järgmine nädalavahetus; kestvus - ca 2 - 3 tundi

Konkurss on nüüdsest avatud. 1, 2, 3 Läks!

Ja dai bohh, kui siis imelist suusailme ei peaks olema!!


5 kommentaari:

Eveli ütles ...

Teate, see ON võimalik!
Kasutades teie eelmise postituse nippi, tuleb Emilile õpetada, kuidas mängida mängu: Emili hoiab Joonatani ;) Mis muidugi võib suurendada vajadust ülevaataja järele.

Igaljuhul toetame teid teie ettevõtmistes. Väsinud kuid õnnelikud mäesuusahindid EMK+

iida ütles ...

MINA!!!

Kas ma võitsin või?

Liis ütles ...

Oi kallis Leenake - nii armas. Muidugi sa võitsid. Sa üldse oled meil lapsehoidmis-maailmakarika ülivõimas liider. Kevadel saad nii veel kristallgloobuse. (mitte, et sa telekat mitteomava ja tugitoolisporti mitteharrastava inimesena nüüd mu naljale pihta saaks).

Pille ütles ...

Kes teil eile lapsi vaatas, kui te iluuisutamas käisite? Või käisid üksinda? (Mul oli õde lapsevalves, Sind silmas aga meespool :))

Liis ütles ...

Ja jäingi vahele :-)
Ma käisin üksinda. Allan ilmselt ei tuleks iluuisutamist vaatama ka siis kui peale makstaks. ja lastega läks väga hästi, sest Joonatan, kes muidu sööb iga 2 h tagant, magas terve aja. Eks me muidugi üritasime nii sättida ka ja seekord töötas :-)
Emili olla kodus telekast uisutamist vaadanud ja pärast teatas mulle, et emme ei paistnud seal oli väga palju rahvast. :-)