esmaspäev, 7. detsember 2009

Pidu.pidu.pidu!

Täna võisin ma terve tunni imetleda oma aknast sellist vaadet. Tütarlapselikult sinises kärus magab Emili ja pruunis Joonatan. Oodatud on pakkumised, millise nipiga ma nad korraga õue magama sain. Mina olengi super-ema!
Käru värvist ajendatuna hakkasin mõtlema... Emilil on seljas sinine kombe ja peas sinine müts. Joonatanil punane kombe. Soolise võrdõigluslikkuse volinik (jeesus - ei tea, kas Margit ise oskab oma ametinimetust kirjutada. ma googeldasin, et kirjapilt väga mööda ei saaks  ja ikka suutsin kaks korda valesti kirjutada) oleks meiega rahul.

3 kommentaari:

Eveli ütles ...

see oligi üks peopäev, lihtsalt! ja neid tuleb veel! näiteks tänagi! palju õnne joonatanile 1 kuu seljatamise puhul! juhuuuuu!!!!

Pille ütles ...

No mul Nora tihti sinises-pruunis-beežis. Mulle sobib. Aga kohalikus kohvikus pidin alles nüüd seletama, et see väikelaps, kellega ma juba ca 10 kuud regulaarselt seal kohvitamas käin, on hoopis nais- ja mitte meessoost. Noral siiski mõni roosam riideese ka, aga ju polnud ma kohviku- ja poetuurile neid selga pannud :)

Migu ütles ...

Noh Margiti ametinimetus sai Sul ikka valesti muide ;)